Μέθοδοι ανάπτυξης και αξιολόγησης εκπαιδευτικού περιεχομένου

Κωδικός μαθήματος
εκπ-περ
Μονάδες ECTS
4
Εξάμηνο
Εξάμηνο Ε
Κατηγορία μαθήματος

Μαθήματα κύκλου παιδαγωγικής και διδακτικής

Κύκλος παιδαγωγικής και διδακτικής

Κατεύθυνση
Μαθήματα Κύκλου Παιδαγωγικής και Διδακτικής
Περιγραφή μαθήματος
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Περιεχόμενα: Προαπαιτούμενα σχεδιασμού εκπαιδευτικού περιεχομένου ανάλογα με τις διαφορετικές ομάδες εκπαιδευόμενων, τεχνικές επαύξησης της δημιουργικότητας, κατασκευή δημιουργικού εκπαιδευτικού περιεχομένου, δημιουργική και διαδραστική εξιστόρηση, ποιοτικές και ποσοτικές μέθοδοι αξιολόγησης εκπαιδευτικού υλικού.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Αξιολόγηση: Γραπτή ή/και προφορική εξέταση στο τέλος του εξαμήνου.

Μέθοδοι αξιολόγησης: Ερωτήσεις σύντομης απάντησης, Ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμίων, Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, Επίλυση προβλημάτων, Προφορική εξέταση.

URL ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Βιβλιογραφία: 

  1. G. Rodari, Γραμματική της φαντασίας, 1η έκδοση, Μεταίχμιο, 2003. ISBN: 978-960-375-485-5. Κωδικός στον Εύδοξο: 24026
  2. Κ. Ζαφειρόπουλος, Πώς γίνεται μια επιστημονική εργασία;, 2η έκδοση, Κριτική, 2015. ISBN: 978-960-586- 077-6. Κωδικός στον Εύδοξο: 50659255
  3. J. Bell, Πώς να συντάξετε μια επιστημονική εργασία, 1η έκδοση, Μεταίχμιο, 2007. Κωδικός στον Εύδοξο: 24255